Chcesz więcej ruszać się, ale otyłość uniemożliwia Ci większą aktywność? Zacznij od prostych, domowych ćwiczeń tzw. adaptacyjnych. Rozruszają Twoje mięśnie i przygotują Twój organizm na większy wysiłek. Aby je wykonać potrzebujesz tylko ręcznika, butelki wody 0,5 litra i… krzesła.

Foto krzeslo
Po więcej zapraszamy do serwisu: Co Ty wiesz o OTYŁOŚCI?
Dział: Ruszaj się z OD-WAGĄ!
Sekcja: Domowe Centrum Fitness
http://od-waga.org.pl/files/Serwis_RUSZAJ_SIE_DCF_Cwiczenia_na_krzesle_06_2017.pdf

>>

Koło Naukowe Dietetyków z Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu przeprowadziło badania kondycji zdrowotnej polskich kierowców ciężarówek. Prawie połowa z nich ma nadwagę, a tylko mniej niż połowa deklaruje, że ćwiczy. „Raport o stanie zdrowia kierowców zawodowych” zrealizowano w 2016r. na zlecenie Fundacji Truckers Life.

>>

Kanadyjczycy chorzy na otyłość nie mają odpowiedniego dostępu do leczenia. Ani w publicznych placówkach służby zdrowia, ani w ramach prywatnych planów opieki zdrowotnej. Tak wynika najnowszego raportu na temat leczenia otyłości w Kanadzie.

>>

Jesteś już po operacji. Otrzymałeś zalecenia od lekarza, dietetyka, fizjoterapeuty. Jesz i ćwiczysz zgodnie z planem. Chudniesz. Twoja masa ciała zmniejsza się. Ale zmienia się także twoje ciało, do którego zdążyłeś już przywyknąć. Pora na następny krok. Musisz uporać się ze zmianami emocjonalnymi, które są efektem transformacji fizycznej.

>>